Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY
Týmto vás informujeme, že ako zákazník (spotrebiteľ) používaním webovej stránky ortopeddoki.hu vyjadrujete, že poznáte a súhlasíte s nasledujúcimi Všeobecnými obchodnými podmienkami vypracovanými podľa ustanovení Občianskeho zákonníka (zákon č. V/2013) §§ 6:77-6:81. Prosíme vás, ak chcete byť zákazníkom alebo aktívnym používateľom možností ponúkaných naším internetovým obchodom, dôkladne si prečítajte naše Všeobecné obchodné podmienky a využívajte naše služby len v prípade, že s nimi súhlasíte v plnom rozsahu a považujete ich za záväzné pre seba.

Tento dokument je uzatváraný výlučne v elektronickej forme. Zmluva upravená nižšie uvedenými podmienkami sa podľa Občianskeho zákonníka považuje za zmluvu uzatvorenú na diaľku.

1. Údaje prevádzkovateľa:

Názov spoločnosti: Schüld Máté Ev.
Sídlo: 8556 Pápateszér Dózsa Gy. utca 7.
Daňové číslo: 58993264-1-39
Jazyk zmluvy: maďarský
Elektronický kontakt: schuldbusiness1@gmail.com
Kontaktné údaje poskytovateľa hostingu:

  • Názov spoločnosti: Shopify Inc.
  • Sídlo: 150 Elgin Street, Suite 800, Ottawa, ON K2P 1L4, Kanada
  • Webová stránka: www.shopify.com


Poskytovateľ v týchto všeobecných obchodných podmienkach ďalej len prevádzkovateľ.

2. Sortiment dostupných produktov a služieb

Hydratačné dezinfekčné gély na ruky a silikónové puzdrá

Upozornenie: Obrázky zobrazené na stránke produktu sa môžu líšiť od reality, v niektorých prípadoch slúžia len ako ilustrácia.

3. Informácie o objednávke

Zobrazené produkty sú dostupné výhradne cez internetový obchod, s doručením kuriérom alebo osobným prevzatím objednávateľom alebo jeho splnomocnencom.

Ak prevádzkovateľ napriek primeranej starostlivosti uvedie nesprávnu cenu produktu a cena sa líši od všeobecne akceptovanej ceny, prevádzkovateľ nie je povinný dodať produkt za chybnú cenu, ale je povinný v potvrdení objednávky ponúknuť zákazníkovi možnosť kúpy za správnu cenu. Ak zákazník túto možnosť nevyužije, má právo jednostranne odstúpiť od zmluvy.

Za balné sa neúčtuje žiadny ďalší poplatok. Podrobný cenník dopravy je súčasťou týchto obchodných podmienok, v ponuke Podmienky dopravy.

V našom internetovom obchode môžete prehliadať produkty a služby podľa kategórií. Pri uvedených produktoch si môžete pozrieť krátky popis, cenu a ďalšie vlastnosti produktu, bez nároku na úplnosť. Ak chcete získať podrobnejšie informácie o produkte, kliknite na obrázok alebo názov produktu. Tým sa dostanete na stránku produktu, kde nájdete podrobnejšie informácie. Ak potrebujete ešte detailnejšie informácie, prosím, kontaktujte prevádzkovateľa na telefónnom čísle uvedenom v údajoch o prevádzkovateľovi.

Postup objednávky

Kliknutím na ikonu košíka môžete produkt vložiť do Košíka.

Produkty môžete vložiť do košíka aj bez prihlásenia, avšak pred objednaním sa musíte do systému prihlásiť. To môžete urobiť len vtedy, ak sa zaregistrujete. Registráciu nájdete v nasledujúcej ponuke. Ak ste registrovaný zákazník, ale zabudli ste heslo, použite pripomienku hesla na prihlásenie. Ak tu zadáte registrovanú e-mailovú adresu, heslo vám pošleme e-mailom. Prihlásiť sa môžete pomocou položky Prihlásenie. Tu zadajte registrovanú e-mailovú adresu a heslo a stlačte tlačidlo prihlásenia. Ak je prihlásenie úspešné, v tomto okne sa zobrazí vaša registrovaná e-mailová adresa a tlačidlo odhlásenia, ktorým môžete opustiť obchod.

B. Obsah košíka môžete skontrolovať a upraviť pomocou položky Košík. Môžete si pozrieť a zmeniť množstvo produktu v košíku, ktoré chcete objednať, vybrať najvhodnejší spôsob platby a dopravy alebo odstrániť danú položku. Je tiež možné košík úplne vyprázdniť. Ak chcete do košíka pridať ďalšie produkty, zvoľte tlačidlo „pokračovať v nákupe“. Ak je všetko v poriadku a rozhodli ste sa objednať, stlačením tlačidla Pokladňa môžete objednávku dokončiť.

C. Po dokončení objednávky vám na zadanú e-mailovú adresu pošleme automatické potvrdenie, ktoré obsahuje údaje o vašej objednávke. Ak takýto e-mail nedostanete, systém vašu objednávku neprijal. V takom prípade nás, prosím, kontaktujte spôsobom uvedeným v kontaktných údajoch prevádzkovateľa.

Po spracovaní vašej objednávky vám na zadanú e-mailovú adresu pošleme potvrdenie "Objednávka dokončená". Dodanie produktu prebehne až po tomto potvrdení.

Proces vašej objednávky môžete sledovať až do jej dokončenia pomocou ponuky Sledovanie objednávky. Tu nájdete všetky svoje doterajšie objednávky zaslané do nášho internetového obchodu. Každá objednávka je identifikovateľná jedinečným číslom objednávky.

4. Registrácia

Ak si želáte nakupovať, pri prvom nákupe musíte zadať údaje potrebné na nákup, ako sú vaše meno, fakturačné a dodacie údaje, e-mailová adresa a heslo potrebné na neskoršie prihlásenie. Pred dokončením registrácie je potrebné akceptovať registračné podmienky. Registráciu systém potvrdí e-mailom. Kupujúci je povinný dôverne zaobchádzať so zadaným heslom. Ak po správnom zadaní jedinečného identifikátora a hesla kupujúceho počas identifikácie dôjde k neoprávnenému získaniu údajov kupujúceho treťou osobou, prevádzkovateľ nezodpovedá za vzniknuté škody alebo nevýhody. Používatelia poskytnutím svojej e-mailovej adresy súhlasia s tým, že prevádzkovateľ/služba im môže zasielať technické správy. Prevádzkovateľ na požiadanie vymaže registrované údaje zo systému. Žiadosť o vymazanie bude z bezpečnostných dôvodov platná len vtedy, ak ju používateľ potvrdí e-mailom, čím sa zabráni tomu, aby niekto úmyselne alebo omylom vymazal niekoho iného z registračnej databázy. Registráciu identifikuje e-mailová adresa, takže jednu e-mailovú adresu je možné zaregistrovať iba raz.

Registrácia nezaväzuje k ničomu.

5. Spracovanie objednávok

Spracovanie objednávok prebieha v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00. Objednávky je možné zadávať aj mimo uvedených časov, avšak ak sú zadané po pracovnej dobe, budú spracované až nasledujúci pracovný deň. Dodacia lehota pre schválené objednávky je 1-3 pracovné dni pre produkty na sklade od potvrdenia objednávky. Ak produkt nie je na sklade, dodacia lehota závisí od miesta dodania a je 2-3 týždne.

Naša spoločnosť nezodpovedá za prípadné zmeny technických špecifikácií objednaného tovaru zo strany dodávateľa alebo z iných dôvodov mimo našej kontroly bez predchádzajúceho oznámenia.

6. Spôsob platby za objednaný tovar a poplatok za doručenie domov

Spôsob platby za objednaný tovar

Platba na dobierku: Tovar doručí kuriérska služba (tu meno) na adresu, ktorú ste zadali, kde je potrebné zaplatiť fakturovanú cenu tovaru v hotovosti kuriérovi. Pri objednávke na dobierku sa k nákladom na dopravu pripočíta aj poplatok za dobierku.
Pri platbe na dobierku je potrebné zaplatiť objednaný tovar v hotovosti doručovateľovi pri prevzatí balíka.
Celková suma na úhradu obsahuje všetky náklady podľa súhrnu objednávky a potvrdzujúceho e-mailu. Faktúru a záručný list nájdete v balíku. Prosíme, aby ste balík pri doručení pred doručovateľom skontrolovali a v prípade poškodenia alebo chýbajúcich produktov požiadali o vyhotovenie protokolu a balík neprevzali. Reklamácie bez protokolu po prevzatí nebudeme akceptovať.

Cenník doručenia domov

Doručenie do FOXPOST balíkomatu: 990 Ft

Doručenie do GLS balíkomatu: 1190 Ft

Doručenie domov GLS: 1990 Ft

Doručenie domov poštou: 1990 Ft


Pri platbe na dobierku sa k nákladom na dopravu pripočíta aj poplatok za dobierku podľa hodnoty objednávky.
7. Dodacia lehota

Upravte tu uvedené informácie podľa vašich vlastných dodacích lehôt!

Pri produktoch na sklade je dodacia lehota 1-3 pracovné dni od potvrdenia objednávky. Ak produkt nie je na sklade, dodacia lehota je 2-3 týždne.

8. Informácie o doručení domov

Objednávky prijaté naším internetovým obchodom doručujú výlučne kuriéri spoločnosti GLS. Balíky sa doručujú v pracovných dňoch. Ako doručovaciu adresu je vhodné uviesť miesto, kde je možné v uvedenej dennej dobe kuriéra nepretržite prijať a zabezpečiť platbu za tovar, dopravu a dobierku kuriérovi.

Objednávajte požadované produkty iba v prípade, že pri prevzatí balíka môžete kuriérovi zaplatiť jeho cenu. V prípade neprevzatých a vrátených balíkov budú náklady na dopravu a spätnú dopravu účtované objednávateľovi, opätovné odoslanie je možné len po predchádzajúcom uhradení hodnoty balíka.

V prípade ďalších otázok týkajúcich sa prevádzky nášho obchodu, objednávkového a dodacieho procesu sme vám k dispozícii na kontaktoch uvedených medzi údajmi prevádzkovateľa.

9. Informácie o poštovej doprave

Stratu, čiastočnú stratu, poškodenie alebo zničenie poštovej zásielky je potrebné okamžite oznámiť pri doručení na doručovacom doklade. Neoznámenie vedie k strate práva na reklamáciu. Ak nie je doručovací doklad k dispozícii, je potrebné poškodenie alebo stratu oznámiť pošte do 3 dní od doručenia zásielky s iným dokladom o zásielke, inak právo na reklamáciu zaniká.

10. Právo na odstúpenie

Podľa nariadenia vlády č. 45/2014 Z. z. o zmluvách uzatváraných na diaľku sa ustanovenia tohto bodu vzťahujú výlučne na kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia objednaného produktu a vrátiť objednaný, neotvorený produkt v neporušenom obale. Ak spotrebiteľ uplatní právo na odstúpenie, je povinný to prevádzkovateľovi oznámiť jednoznačným písomným vyhlásením (odporučeným listom s potvrdením o doručení alebo e-mailom). Prevádzkovateľ je povinný bezodkladne potvrdiť prijatie vyhlásenia o odstúpení spotrebiteľovi. V prípade odstúpenia je spotrebiteľ povinný vrátiť objednaný produkt prevádzkovateľovi do 14 dní od oznámenia odstúpenia. Náklady na vrátenie nesie spotrebiteľ.

Ak spotrebiteľ uplatní svoje právo na odstúpenie od zmluvy, prevádzkovateľ je povinný vrátiť spotrebiteľovi všetky platby vrátane nákladov na dopravu do 14 dní od doručenia vyhlásenia o odstúpení. Výnimkou je, ak si spotrebiteľ zvolil spôsob dopravy, ktorý je nákladnejší a líši sa od bežnej dopravy. Poskytovateľ nemusí splniť povinnosť vrátenia platieb, kým neobdrží vrátený produkt alebo kým nedostane dôveryhodné potvrdenie o jeho odoslaní od spotrebiteľa. Pri rozdiele medzi týmito dvoma dátumami musí prevádzkovateľ brať do úvahy skorší dátum.

Prevádzkovateľ môže požadovať od spotrebiteľa náhradu materiálnej škody spôsobenej nesprávnym používaním. Preto venujte osobitnú pozornosť správnemu používaniu výrobku, pretože náhrada škôd vzniknutých nesprávnym používaním je povinnosťou spotrebiteľa.

Po doručení balíka do našej spoločnosti sa otvorenie balíka a kontrola vráteného výrobku zaznamenáva videokamerou. Toto je potrebné na zabránenie prípadných nedorozumení v budúcnosti (napríklad či bol vrátený výrobok poškodený alebo neúplný).

Spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy:

v prípade výrobku, ktorého cena závisí od pohybov a výkyvov na finančných trhoch, ktoré podnikanie nemôže ovplyvniť.
v prípade nepredvyrobeného výrobku, ktorý bol vyrobený výhradne na základe požiadavky spotrebiteľa podľa jeho špecifických požiadaviek
v prípade výrobku, pri ktorom prevádzkovateľ vyhovie výslovnému požiadavku spotrebiteľa na urgentné opravné alebo údržbárske práce
11. Záruka

Na niektoré produkty distribuované prevádzkovateľom sa vzťahujú pravidlá povinnej záruky podľa nariadenia vlády č. 151/2003 Z. z. o povinnej záruke na trvanlivé spotrebné výrobky, pričom spotrebiteľ má k dispozícii 1-ročnú záručnú dobu od dátumu odovzdania produktu. Kupujúci nemá právo na záruku, ak sa chyba objavila po odovzdaní produktu spotrebiteľovi. Pre produkty, ktoré nespadajú pod uvedené nariadenie, je záručná doba stanovená výrobcom a uvedená pri produkte. V prípade problémov s týmto je prevádzkovateľ schopný poskytnúť presné informácie. V prípade záruky má spotrebiteľ právo na bezplatnú opravu alebo výmenu vadného produktu počas záručnej doby. Záručné opravy sa vzťahujú na poruchy spôsobené výrobnou chybou. Záručné podmienky sú platné spolu s dodržiavaním podmienok uvedených v návode na použitie.

V prípade poruchy produktu môžete získať podrobnejšie informácie o ďalších krokoch na adrese a telefónnom čísle uvedenom na záručnom liste priloženom k zariadeniu, ako aj na niektorom z našich kontaktných údajov. Náklady na doručenie produktu do záručného servisného strediska znáša kupujúci. Poruchové zariadenie môžete tiež priamo zaslať na servisné miesto nášho webového obchodu na uvedenú adresu. Balíky zaslané na dobierku náš odberný bod nepreberá a vždy ich vráti odosielateľovi! Počas opravy sa do produktu môžu zabudovať iba nové náhradné diely. Prevádzkovateľ sa snaží vykonať opravu alebo výmenu do 30 dní. Náklady na činnosti vykonávané v rámci záruky znáša prevádzkovateľ.

V ostatných prípadoch sa na záruku vzťahujú ustanovenia § 6.171-173 Občianskeho zákonníka.

12. Záruka

V prípade vady dodaného tovaru je možné uplatniť u prevádzkovateľa reklamáciu podľa ustanovení § 6:159-167 Občianskeho zákonníka.

13. Riešenie sťažností

Prevádzkovateľ je povinný vyhotoviť zápisnicu o sťažnosti na mieste uvedenom medzi údajmi prevádzkovateľa a sťažnosť spolu s odpoveďou na ňu uchovávať po dobu piatich rokov od dátumu jej zaznamenania. Prevádzkovateľ preskúma sťažnosť doručenú mu do 30 dní od jej prijatia a musí na ňu poskytnúť vecnú odpoveď. Ak prevádzkovateľ na sťažnosť odpovie zamietavo, musí to písomne zdôvodniť. Právne spory vyplývajúce zo zmluvy uzatvorenej s prevádzkovateľom sa riešia predovšetkým zmierom medzi stranami alebo pred príslušným orgánom ochrany spotrebiteľa podľa miesta bydliska spotrebiteľa. Ak tieto spôsoby neprinesú výsledok, zostáva stranám možnosť súdneho konania.

14. Spracovanie údajov

Prevádzkovateľ internetového obchodu dôverne spracúva osobné údaje poskytnuté počas používania a neodovzdáva ich tretím stranám, okrem prípadov, keď je to potrebné pre subdodávateľa (napr. kuriérska služba) na doručenie objednávky.

Počas prehliadania webového obchodu sa zaznamenávajú technické informácie na štatistické účely. (IP adresa, doba návštevy atď.). Tieto údaje prevádzkovateľ odovzdáva orgánom iba v právne opodstatnených a podložených prípadoch. Na využívanie služby je potrebné povoliť cookies. Ak nechcete povoliť používanie cookies, môžete ich zakázať v nastaveniach prehliadača. Pri zakázaní cookies môžu byť niektoré časti služby použiteľné len čiastočne alebo vôbec. Cookie je súbor, ktorý server posiela používateľovmu prehliadaču a ktorý je uložený na počítači používateľa. V cookie sa neukladajú osobné údaje. Údaje zaznamenané počas objednávky prevádzkovateľ používa na splnenie objednávky. Údaje faktúry vytvorenej z objednávky podanej na stránkach webového obchodu sú zaznamenané a uložené na obdobie určené platným zákonom o účtovníctve podľa údajov zadaných počas objednávky. Údaje poskytnuté počas prehliadania webového obchodu alebo registrácie pri prihlásení na odber newslettera prevádzkovateľ spracúva dôverne, odhlásenie je možné požiadať na niektorom z uvedených kontaktov. Vymazanie alebo zmenu svojich údajov môžete kedykoľvek požiadať písomne.

Pri postupe začínajúcom objednávkou platia ustanovenia zákona č. CXII/2011, vyhlásenie o ochrane osobných údajov poskytovateľa je dostupné na webovej stránke.

15. Ostatné ustanovenia

V otázkach neupravených týmito všeobecnými zmluvnými podmienkami platia ustanovenia Občianskeho zákonníka (zákon č. V/2013), pri spotrebiteľských zmluvách uzatváraných na diaľku platí nariadenie vlády č. 45/2014.